mandag 9. juni 2014

Bergknapp

Det fine med internett, er at selv om man er helt alene hjemme, så kan man være sammen med andre. Ja, man kan til og med strikke eller hekle sammen.
På lørdag, når jeg var ferdig med duken min, ble jeg sittende å lure på hva jeg nå skulle lage... Siden jeg ikke hadde så skrekkelig lyst til å gjøre noe fornuftig, eller fortsette på noe jeg hadde liggende. Valget falt på å bli med på en along, eller sammstrikk som det heter på norsk, der vi får mønster på ulike kluter gjennom sommeren. Minst to fluer i ett smekk det.. Jeg fikk brukt opp litt unyttig garn og jeg slapp å gjøre noe jeg burde...
Mønsteret heter Bergknapp, og finnes på "Bittami's side for strikkelystne" på Facebook. Brukte pinne 3 (tror jeg) og Drops <3 you 1.

Og på tampen må jeg bare legge ved et bilde av gårdagens solnedgang. Svært rosa himmel, før regnet satte inn.

Ingen kommentarer: