søndag 1. juni 2014

Grønne fingre... Eller, brune...

Selv om jeg bor i en leid leilighet i kjelleren på et bedehus, hindrer det meg slett ikke når det kommer til hage. Vel kan jeg ikke drive grønsakshage i stor skala (sånn som jeg egentlig drømmer om....) eller ha frukttrær, men litt kan jeg ha. Dessuten hjelper det veldig med en mamma som ELSKER hage... Etter å ha vært hjemme en tur, ble det mangt på hagefronten med tilbake. Eller betaling for utført luke-tjeneste, som jeg kaller det ;) Er jo god utnyttelse av vekster når det som er til overs eller vokser på feil sted hjemme, kan bli sommerkos hos meg! Så helgen har gått med til planting og vanning. Kasser i etasjer med både tidlig og sen jordbær, krukker med stemor og margeritter og rett utefor gjerdet har jeg satt ned forglemmegei. Så nå er det bare å vente til solbrentheta gir seg, og finne frem en god bok eller et håndarbeid, og sette seg ute og nyte :D

Ingen kommentarer: